Friday 6 April 2012

The true Story

Photobucket

Hey , semua. Fee nak tulis new entry ni. 
Fee pening kepala sangat - sangat. Time tadi tengah shok main game Cafe Life 
Tetiba Zariffah hantar chatting. 


Okeyh. Maybe korung baca chatting nampak macam Fee yang bersalah. 
Ok Fine ! Fee akan bukak story khas untuk korung semua. ** Sorry for using aku**


Masa Sivik tadi , cikgu Iezham suruh turun ke kantin tengok ragbi.
Aku , Nazurah dengan Azilah pun turun. Zariffah dengan Maisarah ikut belakang aku.
Time aku turun tangga terserempak dengan Jasmine. Aku bergurau dengan Jasmine ' Bye Jasmone. Bunyi macam timun dah.' Aku tak delah dengar sangat suara Maisarah.

Tetiba Nazurah beritahu yang Maisara cakap Fiena Timun. Pergh ! Meresap pulak ann.
Tetiba je dia cari masalah. And then , Fee gaduh dengan dia. Fee tarik tudung dia , dia pun tarik tudung Fee. Fee lepaskan , dia pun lepaskan. Fee pukul dia. Lepas tu dia maki , aku ejek je kan takdelah pukul. Fee balas balik , masalahnya aku tak cari masalah dengan kau ann !

Lepas tu Maisarah pergi. Aku pun pergi. Maisarah jalan depan aku. Aku rasa bersalah aku pun merayu dengan Maisara untuk meminta maaf. Tapi dia tolak Fee bermati-matian sampai Fee nak kene lecak and langgar batu. Tapi Fee tahan. Fee merayu lagi. Dia tolak Fee lagi.
Fee dah tak tahan , Fee maki dia dengan cara tetiba. 

'Pergi mampuslah kau !' Fee cakap dengan dia tetiba. Fee terus tolak dia dan terus pergi. Dia takde rasa bersalah langsung. Dari pukul 3:10 smpai balik dia takde minta maaf. Tetiba balik sekolah, Fee dapat teks. Fee bukak teks tu. 

From Maisarah ,
Awak maseh marahkan kita ke ? 

Fee tak balas sebab takde kredit. Kalau ada kredit pun , Fee memang tak balas. 
Itulah kisahnya. Suka hati korung lah. Kalau korung rasa Fee bersalah , takpe Fee tak kisah.
Tapi kalau korung rasa Fee ni saje je buat ayat supaya orang minta simpati sory to say , 
Fee memang takde masa nak buat simpati. Kalau korung rasa Fee ni menipu okey ! Fine !
Go away ! Hanya Allah Maha Melihat saja yang tahu perasaan Fee.

Nasiblah ada kawan saksi dan memahami aku. 

Thanks Nazurah & Azilah. Walaupun aku selalu buli korung , korung tetap dengar perasaan aku.
Haih! Ni yang bikin gua sayang sama luu beb. ;D
Time dah citer dengan Iffah tetiba je Iffah cakap macam gini 

Sayang kau Iffah. Aku tak sangka kau akan balas macam gini. 
Thanks , buddy :)


4 comments:

Iffah said...

Maafkan eh Fee , aq rasa bersalah sangat...Tk pe , aku akan sentiasa bersama kau...XD

Iffah said...

*Maafkan aq eh fee...

✿ Fiena Saffaruan ✿ said...

@merahjambu Takpelah. Kita tak salahkan awak pun :)

Iffah said...

Thanks...XD

Template protected . All right reserved since 08 June 2011.Author and Full by Feefiena
/