Monday 30 April 2012

=,=

Photobucket
Time chatiing inilah soalan yang menyakitkan hati =,=
Soalan bangang yang buat orang lagi bangang. erghh !

1) Bila orang nampak anda baring tutup mata.
Soalan : hye, tidur ke?
Jawapan : tak lah, aku training macam mana nak mati nanti.
2) Imagina anda bawa tv anda yang rosak pergi jumpa technician untuk repair, dia mesti tanya jugak. Soalan : Nak repair tv ke? Jawapan : Taklah, aku bosan ! so saje aku bawak tv ni jalan-jalan. 3) Time anda bangun tidur, dan terus si bendul tu mesti tanya anda. Soalan : hey, dah bangun? Jawapan : Ish, aku tengah tidur sambil berjalan-jalan. 4) Kawan anda call phone rumah anda dan.. Soalan : Hello, ada kat mana? Jawapan : Kat sini haa ! kat bus top. 5) Diaorang nampak anda keluar dari bilik mandi dan dalam keadaan basah. Soalan : Eh baru mandi ke? Jawapan : Ehh, mana ada, aku baru jatuh dalam lubang jamban tadi ! 6) Anda di dalam toilet, pintu terkunci, ada gak orang ketuk pintu dan tanya ada. Soalan : Ada orang tak? Jawapan : *Suara Kiut* mana ada orang. taik yang bercakap ni ! 7) tengah online dan ada orng bertanya Soalan : tak tidur lagi ke? Jawapan : tengah tidur lah ni, sambil online ! -.-

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Feefiena !

4 comments:

Sabrina Afiffi said...

Betul tuh :)

✿ Fiena Saffaruan ✿ said...

That's right! ^_^

Firqa Chan said...

Firqa pun penat dapat. Tapi tak terlayan semuanya :)

✿ Fiena Saffaruan ✿ said...

A'ah. Fee pung penah dapat. Malas nak layan =,=

Template protected . All right reserved since 08 June 2011.Author and Full by Feefiena
/